Služby

Společnost ROBUREN s.r.o. pro Vás zajistí vše od řízení projektů, technické přípravy staveb, zpracování investičních záměrů, stavební rozpočty, zadávací řízení až po výběrové řízení projektanta a dodavatelů staveb či technologických celků.

V rámci řízení projektů zajistíme celkovou přípravu projektu, vypracování harmonogramu výstavby, organizace prací a zdrojů až po služby BOZP a PO.

V případě zájmu nás neváhejte kontaktovat, těšíme se na spolupráci.

  • technická příprava staveb
  • výkon TDI - technického dozoru investora
  • výběr projekční kanceláře, architekta
  • příprava, organizování a administrativní zajištění veškerých výběrových řízení
  • zpracování technologických postupů 
  • vyhodnocení nabídek uchazečů Vašich výběrových řízení
  • stavební rozpočty 
  • zpracování výkazu výměr z projektové dokumentace
  • sestavení a návrh smlouvy o dílo se zhotovitelem stavby
  • příprava podkladů pro uvedení stavby do užívání
  • zajištění podkladů potřebných k územnímu rozhodnutí, stavebnímu povolení, změnám stavby a kolaudaci 
  • individuální kalkulace cen za poskytované služby

Služby poskytuje naše společnost v případě dlouhodobé spolupráce na základě mandátních smluv a individuálních kalkulací. Veškeré ostatní služby jsou realizovány v hodinové sazbě  od 450,- Kč bez DPH / hod. a nákladů na cestovné ve výši 7,- Kč / km.

 

VOP společnosti platné od 1.1.2014

VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY

Společnosti ROBUREN s.r.o.

 

Zpracované a vydané podle § 273 obch. zákoníku jako nedílná součást smluv o dílo, provedení prací a výkonů a objednávek, ve kterých společnost ROBUREN s.r.o. má postavení objednatele.

Článek I.

Provedení díla

1.      Zhotovitel je povinen provést dílo v souladu s ustanovením § 537 - 538 obch. zák.

2.      Práce, které nejsou smluveny, avšak jsou nezbytné pro realizaci díla je zhotovitel povinen provést .V případě zjištění skrytých překážek platí ustanovení § 552 obch. zák.

3.      Před zakrytím dílčích částí, kdy nebude možno dostatečně zjistit jejich rozsah a kvalitu, sdělí zhotovitel objednateli zápisem ve stavebním deníku 3 prac.dny předem plánovaný den kontroly. Objednatel má právo požadovat provedení dodatečné kontroly zakrytých konstrukcí na náklady zhotovitele, pokud nebyl přizván k jejich kontrole výše uvedeným způsobem před jejich zakrytím. O provedení kontroly se vyhotoví zápis ve stanoveném termínu.

4.      Pokud při provádění díla bude učiněn archeologický nebo jiný obdobný nález, je povinen zhotovitel zastavit okamžitě provádění díla, oznámit tuto skutečnost objednateli, který rozhodne o dalším postupu.

Článek II.

Věci určené k provedení díla

1.      Všechny věci určené k provedení díla, pokud není uvedeno ve smlouvě jinak, opatří zhotovitel s tím, že cena těchto věcí je zahrnuta v ceně díla.

2.      Zhotovitel zajistí na své náklady OOPP (montérky, výstražnou vestu, ochrannou přilbu apod.

Článek III.

Vlastnické právo ke zhotovení věci a nebezpečí škody na díle

1.      Po celou dobu provádění díla je vlastníkem díla objednatel s tím, že nebezpečí škody na díle nese zhotovitel.

Článek IV.

Způsob provádění díla

1.      Objednatel je oprávněn kontrolovat provádění díla. Pro způsob provádění díla platí ustanovení § 550 - 553 obch. zák.

Článek V.

Staveniště

1.      Zhotovitel prohlašuje, že si prohlédl staveniště včetně jeho okolí, přístupových a příjezdových cest a má zato, že nic nebrání řádnému provedení díla.

2.      Veškeré náklady spojené se staveništěm, včetně úhrady el. energie, vody, případně dalších médií hradí zhotovitel. Zhotovitel rovněž odpovídá, že užívání staveniště - případně ploch, příjezdových nebo přístupových cest nebo sousedních pozemků bude prováděno v souladu s příslušnými předpisy a případné náklady nebo škody s tím související nese zhotovitel.

3.      Po skončení díla předá zhotovitel staveniště zpět objednateli formou zápisu do 5 dnů od převzetí díla objednatelem. V případě prodlení s předáním staveniště se sjednává smluvní pokuta ve výši 2000,- Kč za každý den prodlení.

Článek VI.

Stavební deník

1.      Zhotovitel je povinen vést ode dne převzetí staveniště o pracích, které provádí, stavební deník (dále jen deník). Do deníku se zapisují všechny skutečnosti rozhodné pro plnění smlouvy, zejména údaje o časovém postupu prací, zdůvodnění odchylek provádění od projektu a údaje nutné pro posuzování prací orgány státní správy.

Objednatel je povinen sledovat obsah deníku a k zápisům připojovat své stanovisko (souhlas, námitky). Během pracovní doby musí být deník na stavbě trvale přístupný. Povinnost vést stavební deník končí odevzdáním a převzetím díla.

2.      Deník se skládá z úvodních listů, denních záznamů a příloh.

3.      Úvodní listy obsahují:

·          Základní list, ve kterém jsou uvedeny název a sídlo objednatele, projektanta, zhotovitelů a změny těchto údajů

·          Identifikační údaje díla podle projektu

·          Přehled smluv včetně dodatků a změn

·          Seznam dokladů a úředních opatření týkajících se stavby

·          Seznam dokumentace stavby, jejich změn a doplňků

·          Přehled zkoušek všech druhů

4.      Denní záznamy se píší do knihy s očíslovanými listy jednak pevnými, jednak perforovanými pro dva oddělené průpisy, pokud se smluvní strany nedohodnou na větším množství průpisů. Denní záznamy mohou být psány na volné listy s průpisy očíslovanými a datovanými shodně s originálem.

5.      V deníku zhotovitel vyznačí doklady, které se v jednom vyhotovení buď v prvopise nebo v opise ukládají přímo na staveništi. Jde zejména o územní rozhodnutí, stavební povolení, smlouvu o dílo, záznamy, výkresy a zvláštní výkresy dokumentující odchylky od projektu. U každého dokladu se uvede, zda je uložen u stavbyvedoucího nebo technický dozor objednatele, popř. se označí jiné místo jeho uložení.

6.      Denní záznamy čitelně zapisuje a podepisuje stavbyvedoucí, popř. jeho zástupce, zásadně v ten den, kdy byly práce provedeny, nebo kdy nastaly okolnosti, které jsou předmětem zápisu. Jen výjimečně tak může učinit následující den. Při denních záznamech nesmí být vynechána volná místa.

Mimo stavbyvedoucího může provádět potřebné záznamy v deníku technický dozor objednatele, projektant pověřený objednatelem výkonem autorského dozoru, dále příslušné orgány státní správy a k tomu zmocnění zástupci objednatele a zhotovitele.

7.      Jestliže stavbyvedoucí nesouhlasí s provedeným záznamem, je povinen připojit k záznamu do tří dnů své vyjádření, jinak se má za to, že s obsahem záznamu souhlasí.

8.      Je-li na stavbě stálý technický dozor objednatele, je stavbyvedoucí povinen předkládat mu vždy denní záznamy nejpozději následující pracovní den a odevzdat mu prvý průpis. Jestliže je na stavbě jen občasný dozor objednatele, je zhotovitel povinen nejméně jednou za týden zaslat objednateli doporučeně průpis záznamů v deníku. Zhotovitel je povinen uložit druhý průpis denních záznamů odděleně od originálu tak, aby byl k dispozici pro případ ztráty nebo zničení originálu.

9.      Na rozsáhlých nebo zvlášť složitých stavbách mohou být vedeny samostatně deníky pro jednotlivé objekty nebo pro ty části stavby, na jejichž samostatném odevzdání se objednatel a zhotovitel ve smlouvě o dílo dohodli. V takovém případě vede zhotovitel přehled všech deníků pro celý rozsah své dodávky.

10.    U technicky jednoduchého díla, při práci menšího rozsahu, mohou být po dohodě smluvních stran denní záznamy nahrazeny jedním záznamem za období nejvýše sedmidenní.

11.    Deníky uchovává zhotovitel 10 let od odevzdání a převzetí díla.

Článek VII.

Odevzdání a převzetí díla

1.      Zhotovitel splní svůj závazek odevzdání díla jeho dokončením, odstraněním všech vad a nedodělků a předáním objednateli předávacím protokolem. Dílo musí být provedeno podle odsouhlasené projektové dokumentace, způsobilé k obvyklému užívání podle projektového účelu, doloženo doklady dle smlouvy a protokoly o předepsaných zkouškách.

2.      Objednatel není povinen převzít dílo, které nebude řádně provedeno.Závazek zhotovitele provést dílo není splněn, pokud dílo vykazuje ojedinělé drobné vady či nedodělky, nebránící v užívání a to ani tehdy, pokud objednatel dílo protokolárně převzal. V tomto případě nevzniká zhotoviteli právo na úhradu sjednané ceny z díla.

3.      O předání a převzetí díla zhotoví smluvní strany zápis, který bude obsahovat zhodnocení kvality díla, soupis zjištěných vad a nedodělků, způsobu a lhůty jejich odstranění nebo jiných právech, odpovědnosti za vady, seznam předávaných dokladů a závěrečné stanovisko objednatele a zhotovitele. K převzetí díla vyzve zhotovitel objednatele písemně, doporučeným dopisem, 10 pracovních dnů předem.

Článek VIII.

Jakost díla záruční podmínky

1.      Pokud není ve smlouvě o dílo uvedeno jinak, činí záruční doba 60 měsíců. Záruka se vztahuje na materiál a výkony pro celé dílo. Zhotovitel zaručuje objednateli, že dílo bylo provedeno řádným a odborným způsobem, včas a v souladu se všemi příslušnými standardy, zákony, nařízeními, vyhláškami a normami platnými v ČR a dále zaručuje, že zajistí, aby veškeré zboží , materiály a zařízení, bylo na úrovni požadované objednatelem, investorem a všemi příslušnými standardy, zákony, nařízeními, vyhláškami a normami platnými v ČR a uchová si tyto vlastnosti a úroveň, nebo vlastnosti obvyklé pro tento druh díla, po dobu záruční doby.

2.      Jakost díla bude posuzována dle ČSN a EN a jiných předpisů vztahujících se na tento druh díla.

3.      Zhotovitel je povinen dostavit s k projednání odstranění vad do 48 hodin po nahlášení. Při tomto projednání bude dohodnut termín odstranění s tím, že práce na odstranění vady zhotovitel zajistí nejpozději do 2 pracovních dnů.

4.      Vady z reklamací se zavazuje zhotovitel odstranit ve sjednaných termínech, které nesmí zásadně překročit lhůtu 7dnů, u vad, které brání provozu, 24 hodin. Avšak v případě, že charakter, závažnost a rozsah vady neumožní tuto lhůtu splnit, dohodnou se smluvní strany na lhůtě delší. Zhotovitel rovněž nese veškeré náklady spojené s dostavením se na místo a odborným posouzením reklamovaných závad. Náklady na odstranění reklamované vady nese zhotovitel i ve sporných případech, až do rozhodnutí soudu.

5.      Jestliže se ukáže, že vada předmětu plnění je neodstranitelná, zavazuje se zhotovitel dodat náhradní předmět plnění do 15 dní od nahlášení.

6.      V případě, že se prokáže, že vady na díle, způsobené zhotovitelem budou příčinou vad vzniklých na jiných částech díla, má objednatel právo přeúčtovat zhotoviteli veškeré náklady souvisejíc s jejich odstraněním a započítat je se svými závazky vůči zhotoviteli nebo je vyfakturovat se splatností 21 dní.

7.      Nenastoupí-li zhotovitel k odstranění reklamované vady v dohodnutém termínu, je objednatel oprávněn pověřit odstraněním vady jiný subjekt a náklady zhotoviteli, u něhož uplatnil reklamaci, vyúčtovat a může je započítat se svými závazky vůči zhotoviteli nebo je vyfakturovat se splatností 21 dní.

8.      I reklamace odeslaná poslední den záruční doby se považuje za včas uplatněnou.

9.      Na tu část díla, na kterou byla oprávněně uplatněna reklamace, se prodlužuje záruční doba o dobu od termínu uplatnění reklamace po termín odstranění vady a převzetí odstraněné vady.

10.    Strany sjednávají, že v případě, kdy zhotovitel nebude řádně a včas odstraňovat vady zjištěné v průběhu záruční lhůty, může se objednatel ke krytí škod a nákladů mu z toho titulu vzniklých, uspokojit z pozastávky.

11.    Při předání a převzetí díla je zhotovitel povinen objednateli předat telefonní, faxová a e-mail. čísla, na kterých bude možné po dobu 24 hodin nahlásit reklamovanou vadu a jména odpovědných osob. Tento seznam bude nedílnou součástí zápisu o předání a převzetí díla.

Článek IX.

Fakturace

1.      Zhotovitel je oprávněn provádět fakturaci v termínech dle smlouvy o dílo. Není-li ve smlouvě upraveno jinak je zhotovitel povinen fakturovat takto:

o    Zhotovitel je oprávněn účtovat objednateli dílčí plnění, doklady ve smyslu zákona o DPH, dále označené jako faktury za práce provedené v uplynulém běžném kalendářním měsíci, a to vždy na základě soupisu provedených prací - zjišťovacího protokolu - potvrzeného stavbyvedoucím objednatele.

Zhotovitel bude předkládat objednateli soupis provedených prací a odpracovaných a potvrzených hodin zástupcem objednatele do 5. pracovního dne následujícího kalendářního měsíce. Datem uskutečnění zdanitelného plnění se rozumí  poslední kalendářní den měsíce, za který Zhotovitel soupis předkládá. Objednatel provede kontrolu správnosti každého soupisu provedených prací a vrátí jej zhotoviteli parafovaný do tří (3) dnů.

o    V souladu s potvrzeným zjišťovacím protokolem a výkazem provedené práce vystaví zhotovitel fakturu , která bude splatná do 21 dnů ode dne jejího doručení do sídla objednatele. V příloze musí být formálně a věcně správný zjišťovací protokol a výkaz hodin potvrzený zástupcem objednatele , bez vad a nedodělků.

o    Poslední fakturu má zhotovitel právo vystavit až po řádném splnění dodávky stavby a odstranění veškerých vad a nedodělků. Tato faktura je splatná do 30 dnů od jejího doručení do sídla objednatele. Dílčí faktury budou v poslední faktuře vypořádány.

o    V případě prodloužení termínu uskutečnění plateb investorem se stanovuje splatnost faktur 5 dnů po úhradě platby investorem.

o    Faktury zhotovitele musí obsahovat zejména:

§  Označení fa a čísla IČ a DIČ

§  Název a sídlo zhotovitele, objednatele, vč. čísel bank. účtů

§  Název stavby a číslo smlouvy

§  Předmět plnění

§  Cenu provedených prací

§  DPH v plné výši

§  Odpočet zádržného

§  Datum uskutečnění zdanitelného plnění

§  Účtovanou Částku

§  Datum splatnosti

§  Datum vystavení

§  V příloze formálně a věcně správný zjišťovací protokol potvrzený stavbyvedoucím objednatele, bez vad a nedodělků.

o    V případě, že faktura nebude obsahovat náležitosti výše uvedené, je objednatel oprávněn vrátit ji zhotoviteli k doplnění či opravě. Na vrácené faktuře musí být vyznačen důvod vrácení. V takovém případě začne běžet nová lhůta splatnosti, počínaje dnem doručení opraveného dokladu objednateli.

Zhotovitel je povinen fa odeslat doporučeně na korespondenční adresu objednatele

2.      Pokud nebudou splněny výše uvedené podmínky hledí se na fa jako nedoručenou.

3.      Veškeré vystavené faktury uhradí zhotovitel do výše 90 % fakturovaných částek, zbývajících 10 % fakturované částky tvoří pozastávku, kterou zhotovitel na fakturách vyznačí. Právo na náhradu pozastávky vznikne zhotoviteli na základě splnění podmínek této smlouvy a těchto obchodních podmínek

Na základě písemné výzvy zhotovitele, doručené objednateli po převzetí bezvadného díla objednatelem, resp. po odstranění případných vad specifikovaných v protokolu o předání díla, uhradí objednatel pozastávku ve výši 5 % z ceny díla do 30 dnů.

Právo na úhradu zbývajících 5 % ceny díla vzniká zhotoviteli uplynutím záruční doby. Tato částka slouží k zajištění odpovědnosti zhotovitele za vady díla po dobu záruky. Tato částka bude uhrazena na základě písemné výzvy zhotoviteli do 30 dnů ode dne doručení objednateli.

Na úhradu smluvních pokut, náhrady škody nebo jiných majetkových nároků je objednatel oprávněn použít pozastávku a to formou započtení.

Zhotovitel se spolupodílí na nákladech spojených se sanitárním zařízením staveniště, zařízením staveniště, elektrické energie a vodu ve výši 3% z fakturované částky a dále pak  3% z fakturované částky budou odečteny na pojistné.

    

Článek X.

Smluvní pokuty

1.      Za prodlení se splněním závazku zhotovitele realizovat dílo ve sjednaných termínech včetně konečného (uvedeného ve stavebním deníku a to zápisem objednatele) se sjednává smluvní pokuta ve výši 0,5% z ceny díla bez DPH.

2.      Avšak minimálně 1000,--Kč za každý den prodlení.

3.      Za nesplnění termínu pro odstranění vad a nedodělků uvedených v zápisu o převzetí díla a to i během záruční doby se sjednává smluvní pokuta ve výši 1000,-Kč za každý kalendářní den prodlení.

4.      Za jiné porušení povinností stanovených touto smlouvou - zhotovitelem, se sjednává smluvní pokuta ve výši 1000,- Kč za každé jedno porušení.

5.      Případným uplatněním smluvních pokut není dotčen nárok na náhradu škody a to i na výši přesahující smluvní pokutu.

6.      Zhotovitel uhradí objednateli veškeré poplatky, sankce,škody a vzniklé vícenáklady, které byl nucen uhradit z důvodů nedodržení podmínek pravomocných rozhodnutí nebo závazných vyjádření orgánů státní správy se strany zhotovitele.

Článek XI.

Odstoupení od smlouvy

1.      Smluvní strany mohou od smlouvy odstoupit jen v případech a za podmínek, které, stanoví smlouva , obchodní zákoník nebo všeobecné obchodní podmínky.

2.      Objednatel je oprávněn odstoupit od smlouvy, nedává-li postup prací zhotovitele záruku na zdárné a kvalitní dokončení díla ve smluveném termínu, nebo je-li zhotovitel v prodlení s dokončením díla dle schválených termínů déle jak tři (3) dny.Takové jednání se považuje za podstatné porušení smlouvy.

Článek XII.

Povinnosti zhotovitele

1.      Zhotovitel prohlašuje, že se seznámil s projektovou dokumentací a dalšími podklady předanými objednatelem a s místem plnění, nezjistil při provedené kontrole chyby, nedostatky, vady či jiné závady předaných podkladů a veškeré chyby při tomto posouzení jdou k jeho tíži.

2.      Zhotovitel se zavazuje provést dílo samostatně a jinou osobu může pověřit jen s předchozím písemným souhlasem objednatele. V případě pověření jiné osoby, na základě souhlasu objednatele, se zhotovitel zavazuje, přenést na tuto osobu veškeré závazky stanovené smlouvou a Všeobecnými obchodními podmínkami.

3.      Jakékoliv další oprávněné požadavky příslušných úřadů či jiných subjektů vznesené v době provádění díla, je povinen zhotovitel splnit na své náklady.

4.      Zhotovitel je povinen být pojištěn po dobu provádění díla proti škodám na díle a cizím majetku včetně možných škod jeho zaměstnanců. Kopii pojistné smlouvy předloží objednateli před podpisem smlouvy, v případě sepsání objednávky na vyžádání.

5.      Pokud činností zhotovitele nebo osoby jim pověřené dojde ke způsobení škody objednateli nebo jiným subjektům z důvodu opomenutí, nedbalosti nebo neplnění podmínek objednávky či smlouvy o dílo, zákona, ČSN či jiných norem a předpisů, je zhotovitel povinen bez zbytečného odkladu škodu odstranit, není-li to možné finančně uhradit. Veškeré náklady nese zhotovitel.

6.      Zhotovitel uhradí objednateli částky odpovídající 3% z ceny díla bez DPH za poskytnutí části zařízení staveniště, 0,5% z ceny díla jako podíl na likvidaci odpadů a částku 5 000,-- Kč na úhradu spotřeby energií.

Zhotovitel je povinen uvedené úhrady zúčtovat a započítat v poslední faktuře za provedení díla.

7.      Zhotovitel je povinen dodržovat tyto podmínky bezpečnosti a ochrany zdraví při práci:

o    Zhotovitel byl upozorněn a zavazuje se dodržovat předpisy a pokyny o bezpečnosti práce, o bezpečnosti technických zařízení, ochraně zdraví při práci, (dále jen bezpečnost práce), platné na pracovišti objednatele.

o    Zhotovitel se zavazuje, že svojí činností, pracovními postupy resp. svoji přítomností neohrozí sebe ani své okolí.

o    Zhotovitel se zavazuje plnit předmět smlouvy výhradně prostřednictvím odborně způsobilých zaměstnanců a vysílat ke zhotovení díla na pracovištích objednatele zaměstnance prokazatelně odborné a zdravotně způsobilé ve smyslu platných předpisů, prokazatelně vyškolené a zaučené z bezpečnosti práce a technických zařízení. V případě porušení těchto povinností odpovídá zhotovitel objednateli za vzniklou škodu a to i v souvislosti v případě postihu ze strany orgánů státní správy.

o    Zhotovitel se zavazuje, že určí a objednatel sdělí, ještě před zahájením díla, osobu odpovědnou za řízení prací a zaměstnanců zhotovitele. Zajistí vlastní dozor a soustavnou kontrolou nad bezpečností práce ve smyslu §133 odst. 1) písm. f/,g/ Zákoníku práce a § 2 písm. f/ a j/ vyhl. ČÚBP č. 324/1990 Sb.

o    Zhotovitel se zavazuje vybavit své zaměstnance funkčními osobními ochrannými pracovními prostředky podle profesí a zajistí jejich používání.

o    Objednatel seznámí nejpozději po předání a převzetí pracoviště určeného odpovědného zástupce zhotovitele se zásadami bezpečného chování na daném pracovišti, dále s možnými místy a zdroji ohrožení, které jsou důležité k zajištění bezpečnosti práce zaměstnanců zhotovitele.

o    Zhotovitel zajistí vůči svým sjednaným subdodavatelům koordinaci bezpečnosti práce ve smyslu požadavku § 133 odst.6 Zákoníku práce v platném znění, §§ 4 a 5 vyhl. ČÚBP a ČBÚ č.324/1990 Sb.(§ 538 obchodního zákoníku).

o    Zhotovitel upozorní určeného zástupce objednatele na všechny okolnosti a rizika jeho stavební činnosti, která by na pracovišti mohla vést k ohrožení života a zdraví zaměstnanců objednatele, popř. dalších osob, k ohrožení bezpečného stavu technických zařízení a objektů.

o    Zhotovitel nesmí bez písemného souhlasu objednatele používat žádná jeho technická a ostatní zařízení, nářadí, náčiní a materiál.

o    Při souběhu stavebních prací více zhotovitelů odpovídá každý ze zúčastněných zhotovitelů za bezpečnost svých zaměstnanců. Zajištění bezpečnosti práce ostatních osob musí každý zhotovitel prokazatelně koordinovat s ostatními zhotoviteli a objednatelem tak, aby svojí činností neohrozil jejich bezpečnost práce a bezpečnost technických zařízení.

o    V případě pracovního úrazu zaměstnance zhotovitele se postupuje podle ustanovení § 8 odst.3 vyhl. ČÚBP a ČBÚ č. 110/1975 Sb. ve znění vyhl.č. 274/1990

o    V případě, že zaměstnancům zhotovitele budou zapůjčeny výrobní prostředky objednatele, odpovídá zhotovitel za jejich bezpečné používání, kontrolu a zabezpečení proti použití nepovolanou osobou.

o    Případné další konkrétní vztahy, závazky a povinnosti, dohody a upozornění objednatele a zhotovitele v oblasti zajištění bezpečnosti práce se uvádějí v „Zápise o předání a převzetí staveniště (pracoviště)”, popř. v průběhu dodávky do Stavebního (montážního) deníku nebo Knihy bezpečnosti práce.

o    Pokud bude kontrolou provedenou objednavatelem na pracovišti zjištěno porušování předpisů k zajištění bezpečnosti práce a ochrany zdraví při práci, uhradí zhotovitel za každé jedno porušení smluvní pokutu ve výši 5.000,-- Kč, za každý zjištěný případ požití alkoholu nebo omamné látky uhradí zhotovitel pokutu 10 000,-- Kč za každý případ. V případě zjištění hrubého porušení bezpečnosti práce, které přímo ohrožuje zdraví nebo živit osob si vyhrazuje objednatel právo okamžitého zastavení těchto prací (činnosti) do prokazatelného odstranění předmětného rizika.

Toto zastavení práce nemá vliv na uplatnění změn v dodržení termínů harmonogramu průběhu a dokončení prací, pokud nebude písemně dohodnuto jinak. Zároveň zavazuje dodržovat všechny příslušné ekologické, vodohospodářské, hygienické, požární a další předpisy, které se vztahují na provádění díla.

o    Odchylná ujednání, obsažená ve smlouvě, mají přednost před ujednáními obsaženými v těchto Obchodních podmínkách.

Veškeré změny a doplňky jsou autorizovány a časově určeny. Písemná podoba těchto všeobecných obchodních podmínek podepsaná zástupcem společnosti ROBUREN s.r.o. jsou k dispozici na vyžádání..

 

V Praze dne 23.12.2013